❤雪花❤

❤雪花❤

Thursday 16 September 2010

goodbye my love ....my heart will dead in this second ...

呵呵..我们的认识..就是一个错误..我们在一起..更是个错误..而且是个大错误..老天爷把我们凑在一起..是为了什麽?试探着什麽?嫌我太得空?嫌我的伤口恢复了..又要把它弄伤吗?爱..其实就是一种毒性很强的药..一旦碰到它..你就很难摆脱它..爱一个人是有酸,有甜,有苦,有辣..也会有泪与血..;我知道..是我弄到我们连朋友都做不成..我不是故意的..我相信朋友..但很可惜..为什麽我不相信你..呃~都过去了..我们都没有任何的关系了..是我一手造成的..你的东西..我会还回给你..与你分手..看完你写给我的东西..真的很痛..应该我就是所谓的'爱上你'了..放不下你..泪水..突然一直不停的流下..我控制不了它..你说..我们回...到原点..回到我们不认识对方时,这很简单,我知道对你来说是很简单,但对我来说..比我上刀山落油锅还要难..
谢谢你在这段时间的陪伴我..关心我..疼我..爱我..真的非常谢谢你..再见了..我活了这麽久出现在我生命中最特别的你..我知道一切不能回到从前..还是朋友的我们..这都是我弄成的.......我会选择别再麻烦你..别再找你..你说你不会删掉我的号码..不需要啦..你要删就删吧..我答应你..我不再找你..你送我的熊熊..开学我还你..我怕我继续看着它..我会哭盲我的眼睛..对不起..
so sorry ...i don't know when only i can forget our memories ....heard you said that ..my heart suddenly feel very pain ,sad ,shock ...and juz now ...i suddenly ....cry ....what happen to me now ?? why i will cry ?? last time i'm not so decided to break with you ?? why now i will cry ?? arr ! confusing ...i really can't understand what am i thinking of ...
suddenly wanna break with you ..suddenly don't want break with you ...lolz...actually what thing is me thinking of ??!! my feel told me like this ...then i juz follow my feel to do ....but ...so sorry ...i never think about your feel ....you over our relationship ..should i say thanks for you ?? or should i blame you ?? confusing ....maybe ...you over it .... will live happily in everyday ...i also hope you happy ...goodbye my love ....

No comments:

Post a Comment